Domain és tárhely megrendelése

Egyszerű regisztráció és megrendelés után már élvezheted is szolgáltatásainkat!

Megrendelésedet minden esetben a nextnet.hu főoldalon oldalon vagy ha már regisztráltál az oldalunkon, akkor az ügyféladminba bejelentkezve tudod elindítani.

Jó tudni!A megrendelés folyamán regisztrálnod kell. A regisztrációnál megadott e-mail címmel tudsz később belépni a ügyféladmin. Ezt az e-mail címet megrendelés után természetesen megváltoztathatod a személyes menüpontban. Fontos, hogy olyan e-mail címet adjál meg, amihez biztosan van hozzáférésed, mert ide küldjük a hozzáférési adatokat és a tárhelyedet érintő információkat. Ez ne egy nálunk regisztrált domainhez kapcsolódó e-mail cím legyen!


Tárhely szolgáltatás

Itt az általad választott csomag kiválasztása után meg kell adnod a következőket:


Kérem, a nextnet.hu regisztrálja a domain nevet számomra

Ez azt jelenti, hogy a tárhelyedhez igénybe veszed domain szolgáltatásunkat is. Ez a Felhasználóink által legtöbbször választott szolgáltatás csomag. Amennyiben ezt választod, leadott megrendelésed után – kiegyenlített számla esetén – tárhelyedet azonnal el tudod érni a cPanel felhasználói felületen keresztül. Külföldi domain-ed (pl, .com, .eu stb.) automatikusan bejegyzésre kerül, és kb. 1 nap elteltével használható is.
.hu domain esetén, az 1-3 napon belül feltételesen használható státuszba kerül, azonban itt szükség lesz még a megfelelő dokumentumokra is. Ezután domained használható, azonban még 8 napot kell várni a domain teljes bejegyzéséhez (delegálásához). Erről bővebben itt olvashatsz.

Szeretném, ha a létező domain nevemet átregisztrálná nekem a nextnet.hu

Ha más szolgáltatótól hozzánk akarod átregisztrálni a domainedet, akkor válaszd ezt a lehetőséget. A .hu domain átregisztrációdhoz ezek a dokumentumok szükségesek.

Magam intézem a domain névvel kapcsolatos teendőket, frissítem a név szervereket, vagy egy új domaint regisztrálok.

Ekkor csak tárhely szolgáltatásunkat veszed igénybe, a domainnel kapcsolatos összes teendőt magadnak kell elintézned. Az előző tárhely szolgáltatódnál le kell mondanod az ottani tárhely szolgáltatást. A Tárhely hozzáférési információk című e-mailünkben találod meg az IP-t, amire a domain-t irányítanod kell.

Domain szolgáltatás

Hogyha kizárólag domain szolgáltatásunkat szeretnéd igénybe venni, válaszd oldalunkon a Domain regisztráció-t. Itt a megfelelő szolgáltatás kiválasztásával lehet elindítani a megrendelést. Természetesen eközben is lehetőség nyílik tárhely rendelésre, az összes rendelésedet a kosár megtekintésével tudod ellenőrizni. A .hu domain regisztrációjával kapcsolatos tudnivalókról itt olvashatsz.

Domain átregisztráció

.hu átregisztráció: amikor tárhelyedet más szolgáltatónál szeretnéd fenntartani, de a domain-t szeretnéd hozzánk átregisztrálni (domain transfer). A .hu domain átregisztrációdhoz ezek a dokumentumok szükségesek.
.com átregisztráció: az előző szolgáltatódtól kapott auth kódra lesz szükségünk a .com domain átregisztrációjához, erről e-mailt fogsz kapni a megrendelést követően. Itt találod a külföldi domainek átregisztrációjára vonatkozó leírásunkat. Az átregisztráció után email címedet hitelesítened kell, amelyet a domainhez megadtál.
.eu átregisztráció: az előző szolgáltatótól egy AUTH kódot kell kérned, és küldd el nekünk emailben! Itt találod a külföldi domainek átregisztrációjára vonatkozó leírásunkat.

Jó tudni!Csak .hu domain esetén szükségesek aláírt dokumentumok! HU domain esetén levélben kérjük visszaküldeni a dokumentumokat, semmit sem szükséges postázni!


Domain fenntartás

A .hu domain nevek fenntartását 2 év után, míg az egyéb külföldi domain nevek fenntartását (.com, .eu, stb.) 1 év után meg kell hosszabbítani, ahhoz hogy továbbra is használni lehessen. Nem kell külön figyelned, hogy mikor jár le a domained, mert erről a rendszerünk időben küld értesítést e-mailben. Majd az összeg beérkezésével a domain fenntartása automatikusan meghosszabbodik.


Fizetési mód kiválasztása, módosítása

Minden esetben a megrendelés leadása előtt lehetőséged lesz kiválasztani a fizetési módot, amely lehet Kártyás fizetés – Paypal, vagy banki utalás/befizetés. Később a megrendelés leadása után is meg tudod változtatni a fizetési módot a Kliens felületen bejelentkezve a számlák menüpontban a számla megtekintés-re kattintva, itt megadva a kívánt fizetési módot. Banki átutalásnál/befizetésnél az azonosítás miatt fontos, hogy a közlemény rovatba a számlán található iktatószámot kell beírni. Mi a banki utalást, vagy a kártyás fizetést – Paypal, vagy a Stripe szolgáltatását javasoljuk, mert itt nincsen banki kezelési költség.

Készpénzes befizetés jelenleg nem elérhető.

آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

مقالات مربوطه

Tárhely bővítése, szolgáltatás módosítása

Ügyfél portálunkon bármikor lehetőséged van a tárhely bővítésre, ha tárhelyed betelt. Az új...

Hogyan tudok kapcsolattartót / al-fiókot felvenni

Mi haszna van az al fióknak? Az al-fiók több célra is szolgál, elsődleges feladata a...